Nieuwsflits: Durness in de storm

16 augustus 2014 - Durness, Verenigd Koninkrijk

Daglieve lezers,

Bij het krieken van de dag werden we onaangenaam verrast door storm vanaf land. De bustent werd platgedrukt door de storm. Scheerlijntjes knapten en bergpinnen werden uit de rotsachtige bodem gerukt. De spullen uit de tent hebben we haastig onder de auto geschoven. We hopen maar dat het er nog ligt. De tent hebben we afgebroken en is niet ongehavend uit de storm gekomen. De buitentemperatuur is 11 graden en het regent natuurlijk. Volgens de weersverwachting houdt dit weer nog wel even aan. Dus hebben we hier niets meer te zoeken. De storm rukt aan ons campertje. We wilden hier een paar dagen staan, maar gaan straks richting Inverness. De herfst is hier begonnen. Foto's van de storm hebben we niet.

Groeten allemaal, hopelijk hebben jullie beter weer.

We laten nog wel weten waar we 'gone with the wind' terechtgekomen zijn. Toedeloe en VDB.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Hans van Rhijn:
    Ton en Annemiek

Zo dat is heftig. Hoop dat de schade asn de voortent en de spullen meevalt. Sterkte en hopelijk snel een beter plaats en beter weer
  2. Christa:
    16 augustus 2014
    Fijn, dat jullie nog in je campertje zitten. Ik hoop dat jullie een warmere plek vinden, gr. Christa
  3. Tineke:
    16 augustus 2014
    Dat is Schotland op z'n Schotst! Wat een pech. Zoek in Inverness een plaatsje uit de wind. And have fun!
  4. Linda:
    16 augustus 2014
    Ohjee, das geen goed nieuws! Zouden er daarom zo weinig mensen in het hoge noorden wonen? ;) Houd je veilig en hopelijk wacht er in Inverness een zonnetje op jullie!
  5. M4:
    16 augustus 2014
    Ha Bosjes, ook hier op Kreta veel wind. De rode stormvlag is ook hier gehesen en op het strand word je gezandstraald. Maar wel met een temperatuur van 33 Gr. Zeer aangenaam, dus eigenlijk. Warme groeten van M4
  6. Willem en poppy:
    16 augustus 2014
    Wij zitten hier nog een ochtend in de hitte hoewel valt mee nu het regent een beetje af en toe 28 graden
  7. Willem en poppy:
    16 augustus 2014
    daarna gaan wij naar het vliegveld naar huis voor ons zit de vakantie er weer op